• INFORMATYKA- KLASA 6

        • 03.04.2020 piątek

          lekcja 23

          temat-Akademia matematyki 

          1.Otwórz plik instrukcja, umieszczony na Teams w plik/materiały z zajęć.

          2. Zastosuj się do kolejnych poleceń i dołącz do klasy 6 w Khan Academy.

          3. Jak się zalogujesz, wybierz matematyka - klasa 6, dział geometria, spróbuj osiągnąć przynajmniej 1 poziom umiejętności w obliczaniu pól wielokątów.

          4. Zobacz co jeszcze ciekawego oferuje ten portal.

          5.Zadanie- znajdź w Akademii Khana interesujący cię przedmiot, a następnie wybierz i zrealizuj jeden z tematów. Napisz w dwóch zdaniach, co było dla ciebie najciekawsze.

          6. W Akademii Khana można zdobywać odznaki za różne osiągnięcia, np. szybkie i poprawne rozwiązanie pięciu zadań z rzędu albo post pomocny w dyskusji. Opisz przynajmniej trzy odznaki – uwzględnij informację, w jaki sposób można je zdobyć.

          7. Plik tekstowy z zadaniem wyślij na adres kamila.hodyl@spczersk.eu lub umieść w notesie zajęć na Teams.

           

           

          27.03.2020 piątek

           

          lekcja 22

          temat-Wysyłać czy udostępniać 

           

          Plan pracy:

          1. Otwórz podręcznik, rozdział- Lekcje w sieci, temat-Wysyłać czy udostępniać.

          2. Przeczytaj informacje o wysyłaniu i odbieraniu wiadomości.

          3. Wejdź na stronę https://outlook.live.com/owa/ , zaloguj się, używając loginu i hasła, jakie masz do Office 365.

          4. Jak już odczytałeś wiadomość ode mnie, to wiesz co zrobić dalej.

          5. Spróbuj wysłać  wiadomość powitalną do kolegów z klasy wraz z załącznikiem w postaci zdjęcia swojego ulubionego zwierzaka, pamiętaj, by dołączony plik nie był za duży(przeczytaj o udostepnianiu na https://wetransfer.com/ .

          6. Czy pamiętasz o pracy domowej? Patrz niżej.

           

           

           

           

           

          20.03.2020

          Zobaczcie koniecznie zakładkę KONKURS, może to Was zainteresuje.

          Możecie samodzielnie poćwiczyć programowanie grając:

          https://lightbot.com/flash.html

           

          Uwaga, wykonajcie prezentację na temat czworokątów, każy slajd ma zawierać definicję figury,  jej rysunek, właściwości, wzory. Minimum jeden slajd na figurę, maksimum 3. Pamiętajcie, że możecie ją uatrakcyjnić wstawiając animację i przejścia. Tylko nie przesadzajcie, nadmiar efektów męczy. Termin 03.04.2020